Tuesday, September 18, 2007

*WALI SA PARI

Hapit naman jud ang fiesta diri sa Pardo so nagsige na og novena mass. Nisimba ko ganiha para magcharge pud ko kay murag daghan nako sala dah. Ang pari nga nimisa kay si father Guanzon. Ganahan kaayo ko sa iyang wali mo i.share nako ninyo....story ni....please read and enjoy!


Naay usa ka kalag nga nangutana ni Sn Pedro. "Sn Pedro, asa man ko ani sa langit o sa impyerno?"..nitubag si Sn Pedro "Ah, mas bug.at man imong kabuutan mao sa langit lang ka". Niingon ang kalag, "pwede mohangyo Sn Pedro?, ganahan unta ko mo agi sa impyerno usa ko musulod sa langit"...Sn Pedro: "kuyawa sad nimo gud, ang uban ganahan kaayo malangit unya ikaw muadto nuon sa impyerno"....Kalag: "ganahan ra ko makakita Sn Pedro kon unsa ang impyerno"....Sn Pedro: "hala sige, tugutan ti ka nga muadto sa impyerno"....busa niadto ang kalag sa impyerno. Pagtuk2x niya sa pultahan mi.abli dayon kini og gi.welcome dayon siya ni satanas. Pagsulod niya, iyang nakita nga daghan kaayo ang halapad nga lamisa, puno sa pagkaon og murag nagfiesta ang mga tawo. Pero ang nakaapan, nagkabulingit ang mga tawo. Naay nagka.kitsap ang agtang, nagkamuritsing ang nawong og nagkahugaw ang mga sapot. Iyang nasuta nga ang tinidor og kutsara nga ilang gigamit pwerteng tag.asa mao nga inig hungit nila dili dayon matunong sa ilang tagsa2x ka baba kon dili mangasangit sa ilang suwang, aping og ilong. Mibalik siya ni Sn Pedro og miingon "dili ko dito Sn Pedro kay bulingit kaayo ang mga tawo"... og misulod dayon siya sa langit. Didto sa langit, iyang nakita nga anaa gihapoy mga halapad nga lamisa, daghang mga pagka.on mura pud og nagfiesta ang mga tawo. Ang ilang tinidor og kutsara tag.as gihapon pero ang mga tawo wala nagkabulingit kay imbis ilang hungiton ang ilang kaugalingon, ilang guhungit ang ilang silingan nga naa sa atbang. Sa kataas sa tinidor og kutsara sayon ra kaayo nila hungiton ang ilang ka.atbang.


NICE NOH.....MAO NA DILI TA MAG HINAKOG.....SHARE2x lang gud ta gud og magtinabangay.....diba? sige GOD BLESS(",)

2 comments:

JGG said...

kanindot, naghinungitay sila.. murag kami kaniado..hahay..

Unknown said...

hello.....heheheheh...mo lagi ni mahinumduman jud ang kaniadto..... pero maayo pud nuon...nindot pud bya hadumun ang miagi....hala sige ayo2x pirmi....GOD BLESS