Wednesday, September 19, 2007

*BEER PA DAI

Ang akong papa kay hilig jud og inom labi na sa una pero karon tiguwang naman mao once in a blue moon nalang. Sa una kong naay panagtigum sa eskwelahan sa akong mama, moadto mi tanan igsuon og akong papa. Naa jud na ang kaon unya sa mga babaye kay chika2x og sa mga lalake kay inum2x dayon. Inig uli namo, pwerte nang hubuga akong papa mao sige lang og kasumparay. Mag.ikis2x ang lakang, malup.og, matumba og makahigda sa mga iring2x og hagunoy. Magyaw2x dayon akong mama samtang maglakaw mi sa dalan "hala pasagdahi na ninyo ayaw tabangi, kinsa may pwerteng lala, mao nay resulta, hala kamang kay walay mo.agak nimo".... Malooy pud bya ko magtan.aw ni papa pero makatawa lang pud ko kay mao ra jud ni iyang tubag sa akong mama "hooooh"....Inig ka ugma ana, maghisgut dayon akong mama sa nahitabo ni papa. Mo.ingon dayon si papa nga "ana man jud na, alangan imong balibaran, respetar pud gud"....yaw2x jud ako mama pero dili raman motingog si papa, mo.ngisi ra nuon mao mahuman dayon ang isyu.

Kasuway pud mi nga basta naay birthday sa amo naa juy usa ka butilyang beer. Mo ingon dayon si papa nga sige tagsa ta og baso. Lipay pud mi kaayo kay mka.inum mi og beer. pa.it pud d i ang beer pero ganahan man sila mo.inum ambot ngano. Nkahinumdum ko nga gi.ingnan mi sa among papa "pde ra man mo, mo inum basta naa lay okasyon unya naa ramo sa balay, dili lang pud palabi.an aron dili mahubog....kinahanglan pud naay sulod inyong tiyan"....hehehhehehe

Naay usa ka higayon nga gi.invite mi sa among ig.agaw kay naay nag.birthday. Daghan kaayo ang ka.on. Unya nagkita man ng akong papa og iyang igsuon nga palahubog kaayo, di nag.inum dayon sila....gikapoy jud mi og huwat, nahurot na gud among istorya namong mga ig.agaw. Sus nakahuna2x bitaw mi og palit og beer, naah lagi, atbangan namo among mga papa. Nanangdid pud mi, okey ra man pud nila basta usa ra kuno nya among tabangan. palit dayon akong cousin nya andam pud mi og basong gamay. Pag.abot sa akong cousin, nangadto dayon mi sa taas, nangyaka sa salog og nagporma og circle....samtang nag.inom nag.istoryahanay pud mi og mga jokes...alegre pud mi ato....unya dali raman nahurot kay unom man mi kabuok mao palit napud mi, this time duha na. Pagkahurot sa duha sa botilya timing pud nga makig.pauli na akong papa. Pagtindog nako, nalipong bitaw ko, mura kog naglutaw nga dili ko katarong og lakaw. Pagkanaog nako sa hagdan pwerte jud nakong pangupot haron dili matagak...kadtong higayona naka ingon ko nga nahubog jud ko........nagduko2x gud kong naglakaw sa dalan.....mao kabalo jud ko unsa nang mahubog. Wala juy ayo nah labi na sa mga babaye.......

3 comments:

weng said...

loresa naa tay ESP duha igsoon jud ta maam. had post related to this one. maybe u failed to read it. mao gyud wla gyuy ayo ang mahubog pero para nako dili ka palahubog, ako tingali ang pinaka grabe mo inom, pero si shing ang dili kahibalo mo control.(ni deviate sa rules, ingnan anha lang sa sulod sa balay gigawas jud) patinga bataa.

weng said...

loresa naa tay ESP duha igsoon jud ta maam. had post related to this one. maybe u failed to read it. mao gyud wla gyuy ayo ang mahubog pero para nako dili ka palahubog, ako tingali ang pinaka grabe mo inom, pero si shing ang dili kahibalo mo control.(ni deviate sa rules, ingnan anha lang sa sulod sa balay gigawas jud) patinga bataa.

JGG said...

beer pa! hehehe.. hala sige mag-inom ta!

bitaw, nindot kaayo ang feeling kung hubog no? hehehe..