Friday, September 28, 2007

*SAKTO RA AKONG PLETE

Sa college pa ko, 3o pesos ra jud akong bawon nga kwarta. Mao na kon magpili ko og schedule kna jung mka.uli ko sa amo ara mokaon. Mahal man gud ang mga pagkaon unya naa pay mga photocopihan kay naay mga assignments....kadtong panahuna sais a hinuon ang plete, so dose ra ang gasto sa akong plete back and forth....Sa akong 30 naa pay 18pesos nga mahabilin.

Usa ka happon ni.ana, pagkahuman jud dayon sa akong klase, dretso dayon ko og sibat padong sa atanganan og jeep para Pardo.....daghan kaau ang miagi nga jeep pero dugay kayo ko nipara kay murag naghuwat ra pud kog hunungan ba kay miski sa pagpara gikapoy ko atong higayuna. Naa may nihunong mao nisakay dayon ko. Sa tinuod lang gyud sais nalang akong kwarta ato, singko og piso. Kuyawan ko nga basin matagak ang piso og labi na ang singko kay naah dili jud ko kauli. Ako kyud gisigihan og kupot akong kwarta sa bulsa sa akong karsunes para safe jud.....wala paman mapuno ang jeep mao pag.abot sa colon mihunong kini haron ma.mik.up og pasahero. Naa may conduktor, misyagit dayon kini "babao, babao, basak babao".....pagkadungog jud nako dayon sa gisinggit sa conduktor.....nikusog ang lagubo sa akong dughan....dili d i Bulacao Pardo ang akong nasakyan kun dili, Basak Ibabao..ang akong dungog man gud kay Bulacao mao nisakay ko.....kinahanglan manaog ko kay kong mag two rides ko wla nakoy ikaplete, nya unsaon mana ron.....samtang nanawag pa ang conduktor ni.naog ko og dali2x og pagkakita sa conduktor nako iyang gipaningil akong plete....patay ko ani pero ako syang gitubag "manaog ko kay sayop akong nasakyan, og misirit ko nga walay lingi2x"...wala nalang pud tawon nitingog ang bata. Nah maayo gani kay bata kay kon dili pa masuko jud to.....hahay....may nalang nakalingkawas ko ato. Kapoy ra ba og baklay.....hehehehhehe(",)....kasuway mo ani noh?



GOD BLESS US ALL!!!

No comments: