Thursday, September 6, 2007

*SA BATA PA KO

Sa nag idad pa kog 6 gipaeskwela ko sa akong mga ginikanan sa Bogo Elementary School didto sa among probinsya.....gisagol ko sa mga grade 1 pero visitor ang tawag nako ato. sa duwa pana flower ra ko.....pero ingon sila nakakuhaman kuno ko sa leksyon sa among ma'am nga si ma'am Esther mao gi grade 1 nalang jud ko bisag 6 pa.......pagka syite anyos nako nibalhin nako diri sa syudad. imbis grade 2 na unta ko gipabalik ko og grade 1 kay 7 paman daw....
Lahi ra jud sa syudad og sa bukid.....akong bawon nga kwarta kay peso unsahay kon naay kwarta si mama.....unya inig uli namo gikan sa eskwelahan mglakaw rami pero lingaw kaayo mi kay kon naay 25 centavos nga nahabilin sa among kwarta ipalit dayon namo og ice....among dugmukon unya ugum.ugumon (murag candy bah).......og kon nahutdan na og ice...mopalit lang mi og tira.tira kay bisag mamilit ni sa among alingagngag pwerte man pong lamia.......kon wala pud mi kwarta iyahay mig padaplin sa akong mga barkada manhinaot nga naay tagak nga lahing nga lubi...kon maswertehan among puniton og among tabangan og lambos sa bato hantod mangligsit ang unod nga lami ingkit.ingkiton samtang manlakaw mi pauli........kon wala juy lain mahimo maglubaanay mig panagan agi sa hawan nga kalsada padong uli hangtud maglisngag ang duha ka bangag sa among ilong
Diri sa syudad.....inig pauli magsakay jud og jeep....sabakon ko kay ang plete sakto ra sa akong duha ka ate....sa kakapoy og huwat nga maabot mi sa amoa makatulog jud ko pirmi hasta akong mga ate....inig mata iyahay lang og pamahid sa mitulong laway......makahinumdum lang ko nga pukawon mi og mga kauban namong pasahero kay basin kuno nalapas nami sa amoa... inig human og tubag nga layo pa amo...matulog dayo og balik......hehehheeheheheeh.........panagsa ra ko mkapalit og makaon inig uli kay mahal naman og mga baligya dili pareha sa bukid......pwerte pud kaayong daghanang jeep dili pwede magdagan.dagan sa kalsada....
Daghan kaayo ang kalahian nga ako mismo naglisod og adjust.....mao unsahay ganahan kaayo ko mouli sa amo......mingaw ko akong akong mama labi na sa akong lola kay kon molakaw to siya bisag asa ako jud iya paubanon kay wala kunoy plete unya dili mo reklamo.....mingaw pud ko sa akong mga barkada....pero sa kadugayan nakaya raman
Ganahan jud ko sa bukid....pero nagpasalamt pud ko sa akong mga ginikanan nga ila ming gipa.eskwela diri sa syudad.....bisag naputos mi sa utang nahuman jud mi..... sa pagkakaron ang amo nalang kinamanghuran ang nag.eskwela.....dili mi maka trabaho kon wala pami nila paeskwelaha....
Basta dili jud nako kalimtan asa ko gikan......hehehehhehehe.... sa liking kawayan....

1 comment:

JGG said...

maka-relate gyod ko ani. nagkatawa ko samtang nagbasa ani kay mura man pod nabalik kanako ang akong mga kaagi sa dihang bata pa ko. simple lang sab ang kinabuhi sa amoang bukid.. pero patag man to, basakan man. kami sab ganahan mag-ugom ugom ug ice kaniadto.. hehehe. nya inig abot sa balay kaon dayon ug bahaw.