Thursday, September 20, 2007

*KINABUHI

Aduna juy mga panahon nga walay ganang ibangon, walay ganang itrabaho, walay ganang ilihok... walay gana sa tanan....lami kaayo magsige nalag og higda, magsige og hinuktok, magsige og lingkod nga walay huna2x.on para walay problema...mahimo ba na? dili man pud gud.... Unsahay maka.ingon ko sa akong kaugalingon, maayo untag hilantanon ko karon para naa koy rason mo absent....kuyaw pud ning ingon ani nga panghuna2x ba pero sometimes mao jud ni ang mosantop sa akong pangisip hilabi na kong ma.pressure nako sa trabaho, labi na kon naay mga tawo sa imong palibot nga kontrabida sa imong kinabuhi....can i get rid of them? dili pud gyud ko kahimo. Naa poy panahon nga maghandum ko nga pwerte nakong datu.a, wala koy problema sa kwarta kay tanan nakong kinahanglanon akong makuha, walay problema sa mga buhaton kay naay masugo, murag sayon ra ang tanan......pero makontento kaha ko? magmalipayon ba kaha ko? Kon datu ko karon, maningkamot pa kaha ko sama sa akong pagpaningkamot karon? wala pa jud koy probleme kong datu ko?......murag hanap2x man ang tubag ani...

Kay ngano man kaha nga dili man ta equal tanan, naay pobre, naay sakto ra jud naa poy datu. Ngano kani man akong namat.an nga klase sa kinabuhi? Siguradong naay dakong hinungdan. Kon mao man ni ang gihatag sa Ginoo, naa syay dakong plano.

Kon iyang sayunon ang atong kinabuhi, dili ta magkat.on...dili ta maningkamot....dili ta magbudlay....dili nato matagamtaman ang kalami sa kalisdanan og sa kaharuhay, dili ta kamao mo hilak og dili ta kamao mo katawa, we will not experience failure which help us become stronger, we will not experience success which will motivate us.....og labaw sa tanan, we will not be able to appreciate what is "LIFE".....

GOD BLESS US ALL(",)

2 comments:

JGG said...

bitaw, tinuod gyod na. abi nako ako ray mangandoy nga nahilantan usahay para makapahuway. hehe. pero dili na nako buhaton karon kay lingaw man sab ko sa trabaho

ley7ed said...

hi gdeve...ayaw jud mahilanat.hilatan kay na madayon gani basin dugay maayo...wala na kas raba pali tambal......bahalag kapoy total malingaw ra man pud ta sa work nato.
GOD BLESS