Tuesday, September 11, 2007

*IN EVERY ACTION THERE IS AN EQUAL AND OPPOSITE REACTION

Sa swimming a ni, if you are going to pull the water then you will move forward.

Naay usa ka higayon nga pwerte jud nakong suku.a og saputa. Kon ingon ani gani akong mood, dili ko motingog ni bisan kinsa og unsahay labi na kon wala koy mahimo mamundak pa jud sa butang....hehehehehhe...wild kaayo bah. Mao ra jud akong mapagawsan sa kalagot bah kay dili man kasulti.....

Basta naay mangutana nako dili nako tinggan, DEADMA JUD.....bahala na kaysa akong masyagitan. tanan nakong magunitan mopaka jud pero dili ilabay ibundak ra gud....ang grabeh jud kay kadtong padong ko sulod sa akong kwarto, akong gituklod ang pultahan og kusog aron malamba sa bungbong. Wala ko kabantay nga aduna man d i gaali sa likod sa pultahan mao nibanda kini og mipaka pud sa akong agtang....nisamot akong kalagot pero naluya naman ko sa kadaku sa pultahan nga mihapak sa akong agtang mao misulod ko sa kwarto og mihilak sa taman.... wala ko kabantay nga nakatulog ko. Pagmata nako, nauli.an na dayon.

Siguro kon motingog lang ang mga butang giingnan nako og "mayra, gabaan.

Sometimes we are unfair...sometimes we tend to be selfish especially if we are in the verge of anger right? Maapil ang way labot.....Mao ni akong nakat.unan...when you are angry, you sit and try to relax. Don't talk instead wait until you calm down.....diba? so kong okey naka wala nay problema....... depende ra gud na nato gud if magpadala ta sa atong kalagot pero unsahay man gud daghan tag masakitan o mabuhat nga dili maayo....unya magmahay dayon. Sa mata sa mga tawo kita ra ba jud ang bati mao kon makaya ato jong pug.ngan....

dinhi nalang ko kutob kay murag duka naman.......GOD BLESS US ALL!!!!!

1 comment:

JGG said...

PHYSICS RULES!

Mao ni ang paborito nakong motto, unsaon nga halos tanan nga "laws" ug "theories" sa Physics, duna may aplication sa kinabuhi sa tawo. Paborito nako ang Newton's Third Law of Motion: "For every action there is an equal and opposite reaction."

Adunay pasimple nga pagbungat niini. "kung unsay gitanom, mao usab ang anihon"

Ug ang golden rule: wag mong gawin sa kapwa ang ayaw mong gawin sa 'yo.

Related ra na sila tanan. Sa nagtudlo pa ko akong na-obserbahan nga kung init akong ulo samtang nagtudlo, mabati nako nga murag init sab ang ulo sa mga students.. kung mapahiyumon ko ug dasig sa pagtudlo, dasig usab sila nga makat-on.

Mao nga sige nako ibungat ang: physics rules!