Monday, September 17, 2007

*FIRST TIME KO

Sa bag.o pako ni graduate sa college, nagplano jud ko nga mopahuway og usa ka tuig then usa pa mangaply og trabaho. Kadtong panahuna, wlay magbuot nus.a ko mo mata, kon unsa akong buhaton og kon asa ko punta. Pero naa say higayon nga boring pud kaayo. One time niingon akong ate "unsa may plano nimo, dili ka mangitag trahabo? pangaply ku no". Nka.ingon ko sa akong kaugalingon, magbuot d i nako....heheheheh...pero nindot pud bya magwork kay naa naka own sweldo....nangaply pud tawon ko og dali2x...bisag asa nga skul gud. At that time nag.review pud ko para board exam....nakasuway ko nga gitawagan ko og skul, usa sa akong gi.aplayan. Lipay kaayo ko pero haskang layo.a....CSCST ARGAO BRANCH....liman muna....pero excited jud ko ato hasta akong papa. Iya jyd ko gi.ubanan didto sa Argao...nya pag.abot didto introduce dayon ko sa akong kaugalingon, nga ako to ang ilang gitawagan. Gipangutana pd ko unsa akong major, ingon ko PE....gitubag man kog ingon ani ay "actually we dont need PE teacher, we need music teacher. so namasin mi nga kamao ka og music"...lagot kayo ko, pwerte gud nakog sul.ob og formal nya pwerte pong pagwapa og pahumot......nitingog dayon akong papa...mura kog batang gamay ato gud kay naay body guard..ingon sya "nya dili d i siya ka.demonstrate?"... gitubag dayon sya "she is still going to have her teaching demo sir"....paetz sa ilang style oi. Demo pud tawon ko sa mga college pa jud nga students, dili hiskul nga pang.hiskul bya ko. pagka way klaro....mao to pwerte nilang lingawa kuno...ganahan pud kuno ang mga observers nga teachers didto...paghuman ato gi.ingnan dayon ko "we were impressed miss allanic, dont worry if we will be needing a PE teacher, we will call you. thank you for coming maam"...pagsure oi, lami kaau ingnon.....After ato ni concentrate dayon ko sa review didto nagkita mi sa akong mga klasmyt pag.college. Naay usa nga nitunol nako og calling card. Owner daw og skul ang tag.iya sa number ato nya nangita daw og teacher, iya kong pasuwayon og tawag. Nitawag pud ko og suway, nya niingon man ang nitubag "just bring your resume and application letter tomorrow afternoon", dayon tagaan pako og sketch.....diretso man...kuyawan pud ko. The next day niadto jud ko...i passed my resume and application letter nya diretso dayon interview. Paghuman, shake hands pami...pabalikon pa jud ko inig ugma for teaching demo, dili nani maayo dah... aaww murag mao na jud ni dah...the next day napud...didto na pud ko nag.demo na jud... unya pghuman jud giingnan man ko sa tag.iya nga sugod nako next week..dii pwerte nakong ngisiha. Lipay jud ko kaayo...mao jud to akong unang skul gitrabahu.an...gamay kaayo ko og sweldo kay bag.o pman pug nad open ang skul..P2000 ra ako sweldo a month....pero sa kagamay sa akong sweldo naa jud koy nasave ato nga time.. npa ko magrocery. At that time naka.ingon ko nga kamao ko mo budget sa kwarta nako....LIPAY KAAYO KO TAHT TIME NGA DILI NAKO MANGAYO SA AKONG PARENTS...at least bah nakapahuway na sila sa ATM OG ATP (ay ta ma og ay ta pa). Bisag wala nako didto nagwork karon, mingawon gihapon ko didto kay im one of the pioneer teachers didto....daghan lingaw, kaguol, pressure kaayo pero nakatabang nako og dako......kamo diha unsa man inyong first time nga dili mo kalimot.....? share pud mo ha


GOD BLESS(",)

2 comments:

JGG said...

lahi man to akong first time nga dili malimtan. basta, wa ko nagtuo nga mahitabo to kay dili pa gyod unta ko andam atong higayuna pero kay lagi natintal man gyod ko mao nga nahitabo ang dili angay mahitabo. dili gyod ko kalimot ato..

weng said...

ha? kuyawa ana oi... sure ko dili naka muusab ato..kausa nalang