Monday, September 10, 2007

*TAGAM NUON

Naa koy silingan sa una nga ginganlan og Gemma....hilig kaayo manigarilyo liwat sa papa og mama niya. Kay namaligya lagi akong lola anang cigarette smoking is dangerous to your health in short sigarilyo, adto siya pirmi mopalit sa amo....Usa ka adlaw ato nipalit siya og sigarilyo unya paglakaw niya iya kong gikuyog ni uban pud ko haron makalaag...pag.abot sa unahan iya dayon kining g.silaban hehhehehehe g.duslitan ra gud sa iyang gamhanang lighter. Misuyop siya niini dayon bulhot sa aso nga iyang gi.paagi sa baba og ilong.....sa akong tan.aw mura man gyud og magic. Soya kaayo ko....mao ako siya giingnan nga musuway ko. Sa wala pa niya ihatag ang sigarilyo, iya kong gitudluan unsaon pagsuyop og pabulhot sa aso. Samtang ako na ang ga.gunit grabeh jud akong kahinam nga musuway nga akong gi.diretso sa akong baba...akong gisuyop og kusog kaayo para daghang aso ang akong mabulhot. Pero unsang pagkahitaboa nga, pwerte mang inita sa aso, dili ko hapit kaginhawa, unya dayon kog paghut og tukika.......hastang malasa. Walay ayong bisyoha......tagam jud lagi ko. Kaingon gud ko nga dili nako mu.usab, kay ugma nasab hehehehehehehhehehhe.....

Diri pud sa amo, akong papa naa jud nay shave para sa iyang mahait nga bungot. Everytime nga mag.shave siya anha jud ko sa iyang atubangan mag.atang. Akong tan.awon siya kon unsaon niya pagmaniyo ning gamay nga shave....Usa ka gabii ni ana, walay tawo sa among taas....unya mitagbo sa akong panan.aw ang shave sa akong amahan nga anaa sa among saminan. Gipunit dayon nako sa walay paglangay.....pagtan.aw nako sa samin akong nasuta nga wala man d i koy bungot busa ang akong kilay ang akong gihimuan og milagro....shave diri... shave didto.....hapit na unta mahurot maayo nalang nisaka akong papa sa taas og iya kong gipakgang......laliman muna pagkasunod semana gamhanan kaayo akong kilay..... kon contest sa pabagaay og kilay daug jud ko ato.....hhehehehehehehehehehehe......tagam lagi gihapon

Kadto sad kami sa akong lola nagkuyog. didto mi luyo sa among payag kay nanghawan sa punuan sa saging. Ang akong lola tikuhit sa layang unas unya akoy titapok para sa daoban.....ang mga punuan sa saging duol jud sa among daan nga kasilyas. Niingon akong lola nga adto rako sa layo kay naay mga lampinig....unya wala paman ko kita anang lampinig miduol ko aron at least bisag kadiyot lang makakita ko. Pagduol nako wala ko kabantay nga aduna d i balay ang lampinig sa among daan nga kasilyas. Pag.gunit nako sa haligi naa may nang.gimok.... naaaahhhhhh bungkag lampining, ang mahabilin mapaig......pagkakita sa akong lola, diresto syag dagang samtang nagsyagit og "dagan lor, dagan".....hehehehehehheheehhe pwerteng dagana nako..........gi.ingnag ayawg duol, miduol....tagam jud so lory........

kamo, kasuway namo anang gi.ingon nga tagam? suwayi o diba......naaah...tsk...tsk..tsk

1 comment:

JGG said...

nakasuway na gyod ko ug tagam.. grabe nga tagamm.. hehehe