Saturday, October 6, 2007

*ANG AMONG TEACHER

Sa grade 1 pako didto ko nag.eskwela sa Bogo Elementary school. Ang among teacher mao si Mrs. Estrella Tarazona....kadtong higayona klasmyt mi sa bata nga si Ramses....daghan kaayo ko og nakat.unan atong among maestra. Siya gatudlo namo sa alphabets, nag.introduce sa numbers, sa pagsuwat pud....kadto pud mga istorya mihatungod ni Pepe and Pillar.....The Red Hen.... daghan jud to. Si.aw pud to among maestra oi....bugoyon pa jud. Kadto iyang kong gitawag para mo.answer sa board, iya kong gi.alsa para maka.abot ko sa board kay pwerte man jud nakong gamaya....natawo lagi sa panahon sa El NiƱo....labaw sa tanan...gwapa pud to among teacher unya taas....grabeh lagi....nya kon magtagbo mi ato ni maam, sugaton kag dakong ngisi. Mura man to si maam og walay problema pirmi.

Sa college nako, akong nabalitaan sa akong mama, kay kauban mani among maam og akong mama sa trabaho, nga na.stroke ni among teacher kay gi.atake sa iyang high blood. Dugay na jud ko wala ka kita ani among maam unya wala pa jud ko nakaduaw sukad siya na.stroke.

Pag.byernis sa gabii, mitawag akong papa nako. Iya kong gi.ingnan nga moanhi kuno sa syudad sila si mama og iyang mga kauban nga teacher. Nangutana ko sa akong papa ngano. Abi nako du.aw ra gyud gud pero patay na d i among teacher. Mao nga karon moadto jud ko sa iyang haya kay sa nasakit pa siya wala jud ko kadu.aw. Bahalag uwahi na gamay og ako nalang pud siya i.apil sa akong mga pag.ampo.

Kid ako ni gituyo og post para mahibawo ka. I.apil nalang pud si maam Ester sa imong mga prayers.


GOD BLESS YOU MAAM ESTER, REST IN PEACE!!!

No comments: