Monday, October 8, 2007

*ANG AKONG TUBAG SA BATA

Maayong gabii/buntag(kamo lay bahala). Nibasa ko sa maga post sa akong klasmyt nga si Ramses karon lang gaghiuna. Pwerte nakong lingawa jud, aw sakto ra gud (molapad nyang atay kuyaw na). Dili jud mawagtangan sa kabuang ning tawhana, pharoah man unta kuno...So nagsugod jud kog basa gikan sa ubos kay murag daghan nakog wala nabasa. Pag.abot nako sa pinaka.latest nga post niya, gi.apil2x napud ko....lalim muna tagaan kog assignment...ganahan ka ana? Ako man gani muhatag og assignment sa akong mga estudyante nya karon ako pud naay assignment? hahay jud ning Ramses.....sige nalang...naa d i koy mahimo? abi nalang kill joy kaayo ko. Basta Ramses imo man jud ko gitagaan og assignment, basaha jud akong answer. Dili ko modawat nga mahagbung ko ani....unfair kaayo....hehehehheheheheh.........mao ni iyang pangutana


IF SWIMMING IS GOOD FOR YOUR FIGURE, HOW DO YOU EXPLAIN WHALES?

Makarelate jud ko ani kay pagsummer ni eskwela jud ko og swimming haron makat.on ko. Talawan man gud kaayo ko before. Naa man gani mi subject ani pero wala jud ko makat.on sa tumang ka hadlokan. Nakat.on pud ko pero dili pa jud sa ingon nga maayo gud, pwede pa kaayong lumsan....simbako....Tinuod mana ba nga ang swimming is good for our figure.... kong makakita m nako naaahhhh makatuo jud mo.....hehehheheh....ato rana ha ayaw pamalita kay makiha ta og tresspassing.....Kon molangoy man gud ta, tanang parte sa lawas naglihok. Makapa.firm jud sa imong mga muscles...tanan laging nagbitay mahilis (kana gong mga fats o mga naglaylay nga panit)..ang tiyan nga dako naahhh mogamay og ang mga bilbil mahilis jud. Nya dili lang pud sa figure, if ganahan ka og kanta2x, makapataas pud ni og hangin... kong imo kong pangutan.on ngano ingon ana ang lawas sa mga whales nga pwerte man nilang langoy2x kada.adlaw ambot lang nimo Kid....Sa tanan ngano kana pa jud imong gisumpay. Para nako, wala na nay effect nila kay kada adlaw man nilang gibuhat siguro kong mohaw.as sila sa dagat og maglakaw2x sa daplin og mga pipila ka minuto once a week naahhh possible nga mosexy pud na sila bah....think about it......hehehehehehheheehheheh....

Unya ganahan man jud kong mobawos, tubaga ni akong pangutana ha, wala pud ko katubag ani kay lisod man, murag basta.....mao ni ang pangutana

IF YOU WILL WIN THE CONTEST, WHY?


hehehehehhehehehahahahhahahahhehehehehehhehhhahahahahahhahahahaha

I want an answer from Ramses, Batang Buotan and my sis Weng og kadto ganahan motobag okey ra.....!!!




GOD BLESS YOU ALL!!!

1 comment:

JGG said...

hala.. unsaon man ni? hehehe.. thanks sa assignment lory..