Saturday, October 27, 2007

*ABI KO OG MAO NA TO

Hello sa tanan lbi na sa akong mga loyal readers, gamay raman jud ni sila gud....si Ramses, batang buotan og akong ate...pero nalipay ko kay adunay bag.o si Darlene....pasensya namo ha nga dili kaayo ko maka.post, busy man gud....tan.awa karon pa gani ko nakahigayon og balik dinhing dapita.....kamo ra jud mag.igo kong mobisita mo dinhing dapita....salamat daan ha.

By the way aduna koy isugilon gamay karon....hehehehehehhehe


Niadtong byirnes sa gabii, niadto mi sa merkado sa akong pag.umangkon. Mamalit mi og utanon og isda kay wala jud mi sud.an...naka.agi man mi og parlor, mihapit ko para magpatupi sa buhok (wala naman poy laing patupihan sa parlor buhok ra jud sa ulo)......gihuwat pud tawon ko sa akong pag.umangkon. Lingaw raman pud sya ky naa may t.v.....samtang gitupihan ko, nalinagw ra pud kog paminaw sa istorya sa mga manunupi...miabot ang ilang topic ni Waway. Nakadungog pud ko aning istoryaha sa balita, nga kani kunong tawhana wanted. Manuktok kuno sa mga kabalayan unya manglugos dayon patay sa biktima. Mao kuno kini iyang silbi "revenge" sa nahitabo sa iyang anak og asawa, nga gilugos pud og gipatay. Kadtong higayuno naa kuno siya nagtagu.tago sa Liloan....laliman mo ana. Gipangutana dayon ko sa nagtupi nako kong nakadungog naba ko aning tawo nga nag.alyas og "Waway", pawawa pud ko kabalo gud para motaas ang istorya. Iya dayon kong gisuginlan sa tanan. Saksi kuno siya kay, usa ilang balay sa gituktok aning tawhana. Ni.react pud dayon ko para murag true pud ba. MI.advice dayon sya nga dili jud kuno mi mangabli kong naay manuktok sa amoa, labi na nga naa na kuno si Waway diri sa Bulacao, sunod raba ni sa Pardo diin kami nahimutang....aw nalapas na. Naminaw lang jud ko niya para way samok....wala man pud nuon ko mahadlok ani kay daghan namang panghitabo nga sama ani....dah wala bitaw bayad kong motuo ko o dili.

Atong gabhiuna naglaag2x among kinamanghuran, nakatulog nalang mi wala pa maabot. Hinuon salig nami ato kay mouli man gyud nuon. Pwerte na uta nakong hinanuka sa dihang nakamata ko tungod sa akong nadunggan nga nagagikan jud sa among silong. Mura syang agu^ sa usa ka lalake. Kikulbaan pud ko ba, nya nakahinumdum dayon ko sa istorya sa manunupi mahitunod ni waway. Sa dihang nawala na ang akong duka, ako jud gipaminaw og maayo ang akong nadunggan.....sa dihang akong nasuta....nakatawa jud ko. Ang ako di.ayng manghud nga lalake, wala pa natulog kay nagkanta2x samtang nag.download sa iyang mga paboritong mga kanta. Naah alsa jud akong kabuhi sa kakulba kay abi nakog mao nato.....si Waway...pero dili man pud tuktok akong nadunggan.....hehehheheheheheheheheh......mao na ni ron.

1 comment:

JGG said...

Naintriga man pod ko anang waway. Bisan sa amo forum, gihisgutan gyod nang tawhana. wala man hinoon ko mitoo pero naghunahuna sab ko unsaon na lang kung tinood.. hahaha.. pero naa na ba gyoy nabiktima karong bag-o? mura wala man tingali..