Saturday, September 1, 2007

*TO THE LEFT...TO THE LEFT....TO THE RIGHT....TO THE RIGHT

Kada buntag, matag Lunes hangtud sa Byernes mo mata jud ko og sayo kay naa may trabaho. Lami kaayo iligog sayo sa buntag labi na gyud kon ang akong pagkatulog halabihan gyong nindota. Human og ligo dritso dayon og ilis sa akong uniporme, pa.gwapa ginagmay og dayog bitbit sa akong bag. Wala jud koy kan.anay kay nagsalig nga daghan og baligya sa eskwelahan. Sa dili pa ko maabot sa atanganan og jeepney, mopaso pa akong beauty og mga baytsingko ka metros.

Inig abot nako sa atanganan adto jud ko mopara sa jeep nga luag.luag pa haron makapahimutang ko og lingkod....inig abot sa unahan daghan pa og hunong hunong hantod mapuno ang jeep.....pero ang nakapaetz unsahay hilabi na kon adunay kondoktor ang driver bisag pwerte nang punua, pahunungon pa jud ang jeep para pasakyon ang nipara og ipapasok jud sa pwerteng huota nga lingkuranan kay kuno lagi ang jeep 7, 8, or 9 seaters. "Ato lang sikit-sikitan...diris wala bi...diri sa tuo"...mao kini ang kasagaran litokon sa mga kondoktor.
Kadaghanan sa mga pasahero magyawyaw jud, dili lang sa kahuot og dili sa kaalimuot. Ang uban maybitay pa intawon ang pikas lubot kay ang usa ra ang nakalingkod. Mabawo intawon og pang.gunit haron dili matagak.

Kon akoy pasulti.on dili lalim ang kahimtang anang mga pasahero nga dili ka lingkod og tarong kay ako mismo nakasuway niana....magkurog ang imong unod og pinugong haron dili lang jud mahagbong sa lingkoranan.....madala pa gani sa oras muna.og jud ko sa jeep. Insakto ko og i.plete unya dili lang ko ka lingkod og tarong? dili mahimo.....pero kon gadali jud labi na kon hapit na ma.late musukol nalang.......Usa pud sa maka patingkag sa akong dugan mao ang kasaba sa kondoktor....magsige og pani.ngil sa plete bisag taud-taud pakang nakasakay. Lami kaayo ipamukong sa akong kasapot.........pero wala koy mahimo kay matud pa nila "pildi ang maglagot".

....og kon buot jud natong hunahuna.on "they are just doing their job".......hehhehehhehe. Kita nalang ang mosabot kay mao man ilang pangita.......Kita kaha, are we doing our job well?

2 comments:

JGG said...

sa wala, sa tuo.. hehe.. makapatandog man imong pangutana da.. ako ny ning pamalandungan.. hehee

ley7ed said...

ahhhh.....ehhhemmmmm.....matsalamz ha